اس ام اس های سرکاری و باحال بهمن 93

تبليغات
موضوعات
آرشيو
مطالب پربازديد
مطالب تصادفي
جستجو

تبليغات
<-Text2->
چتروم سايت
چتروم سايت

:: اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد
:: دوستان مي توانند با عضويت رايگان در عكس مدل و ورود به پنل خود از امکانات ويژه بهرمند شوند
:: امکانات ويژه مانند(چت روم , ارسال مطلب به ايميل شما , استخاره با قرآن , ارسال مطلب و...)شامل مي شود
:: جهت عضويت در سايت اينجا را کليک کنيد

چنانچه در سايت عضو هستيد مي توانيد از منوي سمت چپ بخش ورود به سايت,وارد پنل خود شويد


lx4nmxouk7llcb33qe15.gif

 

نیت داشتم الان یه پست احساسی و عاشقانه بذارم

دیدم ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ بالا سرم ﻣﯿﮕﻪ :

ﯾﻪ ﭘﺴﺖ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﺑﺬﺍﺭ ملت ﭼﻬﺎﺭﺗﺎ ﻓﺤﺶ ﺑﻪ ﻋﻤﺖ ﺑﺪﻥ بخندیم!!!

.

.

وقتی رفتی

وقتی تنهام گذاشتی و رفتی

خدائیش خیلی حال دادی ، دیگه همیشه شارژ دارم...!!!!

.

.

تو مآل منی . . .

خودم کشفت کردم

تمام ^___^

.

.

کشاورزی فقير، شتر پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد...

حالشو ندارم بقیشو تعریف کنم

ولی تهش میخواست بگه آدمهای خوبی باشید

.

.

وزیر امور خارجه المان اعلام کرده ماهانه پنج میلیارد دلار به ایران میدیم تا

به این سوسیس آشغالا نگن سوسیس آلمانی

.

.

کووووووووووووووووووووووووووو

وووووووووووووووووووووووووووو

وووووووووووووووووووووووووووو

وووووووووووووووووووووووووووو

وووووووووووووووووووووووووووو

وووووووووووووووووووووووووووو

ووووووووووووووووووچولو سرکاری

.

.

به نظرتون

ویلامو تو ولنجک بفروشم وبرم سواحل پرتوریکو بهتره

یا قرصامو بخورم بخوابم؟

.

.

تو را چون اب و دریا دوست دارم ...

به قدر خواب و رویادوست دارم...

سرکاری همه اینا دروغه.....

تو را بیش از اینها دوست دارم

.

.

خوبیه عوضی بودن اینه که...

عوضی بودن خوبى داره؟

بازى کردن با احساساتِ دیگران خوبیم داره مگه؟؟؟

اومدى این پایین دنبالِ خوبیه عوضی بودن میگردى که چى؟ میخواى عوضی بِشى؟؟؟

تو انسانى؟؟؟؟ تو وجدان دارى؟ از عاقبتت نمیترسى؟:|

.

.

گفت از حادثه ای لبریزم،

من پر از فریادم

در درونم غوغاست..........

گفتم این حال تو را میفهمم...

دستشویی آنجاست:))))

.

.

لطفا توجه کنید . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

مرسی که توجه کردید

ایشالله تو شادی هاتون جبران کنم

.

.

یه روزی برا کسی sms میاد میبینه سر کاریه قیافش میشه عین الان شما

.

.

یک تست روانشناسی:

با پاسخ دادن به این سوال میتونید بفهمید همسر آیندتون کیه:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

همسر آیندت کیه؟؟

.

.

اگر فکر میکنید با یک لبخند میتونید کسی رو خوشحال کنید

ازش دریغ کنید دور هم بخندیم

.

.

قاشق چیست ؟

خداوکیلی قاشقم من باید بگم چیه !

تا حالا با بیل غذا میخوردین :|

زشته بابا یکم مطالعه کنید :|

.

.

رفته بودم دستشویی پارک، یکی گو*ید من بلند خندیدم،

یارو از توی توالت گفت باسنه دیگه، جنیفر که نمیخونه!!!

من کلا قانع شدم طرف حق داشت :|

.

.

داغونم کرد اون نامردی که

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

نصفه ساندویچمو ازتو یخچال برداشت خورد

.

.

ﺍﯾﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﻧﯿﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﮔﺬﺍﺭﻩ ....

ﺷﻨﺎﻟﻢ ﺑﺘﺎﺫﻣﺴﻊ ﻗﻼ ﻣﻌﻘﺎ ﺛﻘﺘﻖ ....

ﻣﻌﻨﯽ ﻧﺪﺍﺩ؟؟ !!

ﺧﻮ ﺣﺎﻻ ﺍﺯ ﺳﻤﺖ ﭼﭗ ﺑﺨﻮﻥ !!!

ﻋِﻪ ﺑﺎﺯﻡ ﻣﻌﻨﯽ ﻧﺪﺍﺩ؟؟؟ !!

ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺭﺍﻫﻮ ﺑﻠﺪﻡ !

.

.

میدونم تا اس میاد دعا میکنی من باشم خواستم بگم دعات مستجاب شد

منم

.

.

خیلی دوست دارم یه اس ام اس از طرف نامزدم برام ارسال بشه که

"سلام خوبی؟ سر کاری؟ هیچی به کارت برس فقط می خواستم بگم دوست دارم:)"

ولی حیف که همتون سرکارین چون من بیکارم، و به آدم بی کار چی؟ دختر نمیدن

.

.

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده

تورخت خواب مخمل ابیش خوابیده

عروسک من چشماتو واکن

اس ام اس تو حالا نگاه کن

عروسکم اسکل شدی برو لالا کن.:-)

.

.

بعضیا واقعا دغدغه های پوچ و بی ارزشی دارن...!

آدم خوبه هر روز دغدغه یه چیز مهم رو داشته باشه....×

مثل من که دغدغه مهم هر روزم اینه که :امروز چه پستی بذارم o-O

دغدغدغه از این مهمتر ؟

.

.

هیچوقت به کسی که دوستش دارید نگید برو پشت سرتو هم نگاه نکن !

بگید برو تا وقتی نگفتم پشت سرتو نگاه نکن

آدمیزاده دیگه ، گاهی پشیمون میشه …

.

.

انسان های بزرگ هیچگاه به کوچکی فردایشان نگاه بزرگ نمیکنند

چون از بزرگی کوچک امروزشان فردایی کوچکتر از بزرگی دیروز خواهند ساخت..»

منم نفهمیدم! O:o

ولی خیلی با کلاس بود گفتم بزارم براﺗﻮﻥ

.

.

ﺭﻭﯼ ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺸﺪﯾﺪ ﮔﺬﺍﺷﺖ

ﺍﻧﻘﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﻫﻦ

ﻣﺜﻼ ﻫﻤﯿﻦ ﻫﻤﺴﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﯿﻮﻣﺪﻩ

.

.

اگه عاشقی به توصیه های زیر گوش بده

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ای ناقلا حالا طرف کی هست؟

.

.

Me

+

you

=

Meyou

پیشته پیشته

اینقدر بدم میاد از اینایی که الکی داستانا رو عاشقانه میکنن!!

.

.

میتونم بهت اعتماد کنم چیست

مقدمه ای برای یه سرکاری 2ساعته

.

.

برو پایین!

.

.

.

بازم برو!

.

.

.

برو دیگه!

.

.

.

گذشت اون زمان که این پایین سرکاری بود..

الان زمان،زمان ابراز محبته!

I Love You

دوستت دارم عشقم



بازديد : 774
تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393 زمان : 22:36 | نويسنده : admin | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط

آخرين مطالب ارسالي
  • عکس های فوق العاده پر معنی + عکس

  • آخجون بردمت

  • عکس نوشته جدید+آذر ماه 96

  • جوک های سری 1396 آبان

  • آدرس یاب نازان چت|گلرو چت|گندم چت

  • صرفا چن دقیقه واسه خنده:))_2تیر

  • کمی غش 2 تیر

  • چرند و پرند هفته2 تیر

  • عکس نوشته جدید 2 تیر

  • عکس های خنده دار 2 تیر

  • جوک جدید 2 تیر

  • نظرات جدید کاربران

  • طنز آمیز هفته

  • مشکل قطعی سرور 95/خرداد/9

  • بالا نیومدن نازان چت

  • آدرس جدید و بدون فـــــــــیلتر چتروم نازان چت

  • جوک های بهمن ماه جدید

  • عکس نوشته های خنده دار زمستونی جدید

  • عکس نوشته های جدید

  • عکس های خنده دار زمستونی

  • تصاویر فصل یخی هفته

  • جک های یخی

  • جوک و عکس نوشته جدید آذرماه-:دی

  • عکس های طنز-آذرماه-94

  • چرند و پرند هفته

  • m-----o-----x---v

  • عکس وطنز نوشته جدید شهریور + عکس

  • نایس موزیک

  • طنز نوشته

  • طنز نوشته جدید

  • روانشناسی

  • خاص فقط خداست

  • جک جدید عکس نوشته

  • m.r oxv

  • نوجه توجه

  • mr.moxv

  • عکس نوشته طنز مرداد 94 :)

  • جک جدید :)

  • جدید

  • جک های به روز وجدید

  • داستان ایرانی باهوش

  • قاطی پاتی

  • قاطی پاتی

  • قاطی پاتی

  • ♥ بسلامتی همشون ♥

  • یـاد آن روز بخـ ـ ــیر ... ♥

  • توااافق ؟ توافق چیه دیگه ؟؟


  • ارسال نظر براي اين مطلب
    اين نظر توسط shiva bad girl در تاريخ 1393/11/11/nazanpatogh و 22:49 دقيقه ارسال شده است

    <-CommentGAvator->

    خیلی جالبن مطلبات


    اين نظر توسط مریم در تاريخ 1393/11/11/nazanpatogh و 22:48 دقيقه ارسال شده است

    <-CommentGAvator->

    :):):):)عالیه


    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    نمایش کلیه نظرات
    تبليغات
    آمار سايت
    اطلاعات کاربري

    عضو شويد

    نام کاربری
    رمز عبور

    فراموشي رمز عبور؟

    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    خبرنامه
    خبرنامه
      براي اطلاع از آپديت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    پيوندهاي روزانه
    تبليغات متني